Novi vizuelni identitet kompanije Biesse
Tokom poslednje dve godine BIESSE sprovodi temeljan proces modernizacije koji ima za cilj da Grupacija učini bržom i inovativnijom.
Ovaj put omogućio je restruktuiranje Kompanije u skladu sa pristupom koji pozitivno utiče na način poslovanja i boljeg razumevanja potreba klijenata. Po tom principu, projekat je uključio racionalizaciju strukture kompanije, kao i reorganizaciju na internom i eksternom nivou, sa krajnjim ciljem da Grupaciju transformiše u efikasan entitet koga će odlikovati pojednostavljeni procesi i sposobnost da prilagođavanja globalnim kontekstima koji su u neprestanoj evoluciji.
BIESSE je usvojio ovaj transverzalni pristup sa namerom da olakša procese primene razvojnih projekata. Ovaj put će imati veliki uticaj i na ogranke van Italije, kako bi se osnažila međunarodna mreža kompanije postavljanjem efikasnijih struktura.
Novi vizuelni identitet je postao neophodan da bi se uskladilo pozicioniranje brendova. On nosi nove vrednosti i identitet Grupacije, dok istovremeno zadržava osobine koje BIESSE odvajaju od konkurencije u različitim sektorima industrije u kojima posluje.
Ova evolucija doneće dobrobit našim klijentima, a nama omogućiti da se uspešno takmičimo na tržištu koje se stalno menja. Usled sveobuhvatne prirode ove transformacije, odlučili smo da je jasno izrazimo kroz naš vizuelni identitet
Roberto Selci, Predsednik BIESSE Grupacije
Potpuna implementacija ove promene trajaće do kraja 2023. godine.