Nova usluga za korisnike BIESSE CNC koju pruža TOP TECH SERVICE

CNC CLOUD – Izbegnite zastoje u proizvodnji i gubitke važnih podataka usled kvarova na softveru i hardveru računara koji kontrolišu Vaše CNC mašine na pametan način.

Problemi na softveru čine oko četvrtine ukupnog broja zahteva za podršku koje TOP TECH SERVICE dobije kroz svoj ticketing sistem.

Najveći deo tih problema moguće je rešiti podrškom na daljinu, ali se čak i tada često dešava da usled nedostatka originalnih diskova koji sadrže instalaciju kontrole ili backup-a mašinskih podataka, rešavanje ovih problema može trajati i po nekoliko dana uz potrebu za fizičkim prisustvom servisera u fabrici radi ponovnih podešavanja mašina i alata. Ovo, u kombinaciji sa dostupnošću servisera i putem koji je potrebno preći do klijenta, pored ogromne štete koju svaki zastoj proizvodi, dovodi do dodatnih troškova i u pogledu servisa mašine.

CNC CLOUD

podrazumeva brigu o softveru i hardveru računara na BIESSE mašinama kroz izradu image fajlova, kvartalnog backupa mašinskih podataka i kontrolu stanja hardvera (matična ploča, hard disk itd) i softvera (radno stanje operativnog sistema, funkcionisanje kontrole mašine, prisustvo neželjenih programa i virusa). Prikupljeni podaci se čuvaju na cloud platformi i njima može pristupiti isključivo korisnik preko svog korisničkog imena i sifre u bilo koje vreme i sa bilo kog mesta.

IMAGE SISTEMA

se odnosi na godišnju izradu kopije kompletnog hard diska (operativni sistem, kontrola, programi i podaci klijenta) u obliku image fajla koja se smešta na cloud platformu. Fajl u ovom obliku se po potrebi lako i brzo prenosi na novi hard disk, čime se uz minimalan napor i potrebne IT veštine korisnika vreme zastoja smanjuje na apsolutni minimum i u najvećem broju slučajeva eliminiše potreba za dolaskom tehničara u fabriku. Ovo je korisno kako u slučajevima otkazivanja hardvera i softvera, tako i za dijagnostiku, budući da serviseru daje polaznu tačku u kojoj je mašina nesmetano radila.

BACKUP MAŠINSKIH PODATAKA

se u okviru usluge CNC CLOUD vrši 3 puta godišnje izradom backupa kontrole mašine i mašinskih programa klijenta, čime se osigurava da u slučaju bilo kakvih problema podaci koji se vraćaju nakon intervencije servisa budu ažurni.

KONTROLA HARDVERA

je preventivna mera koja se obavlja pre pravljenja IMAGE SISTEMA, kontrolom hardverskih komponenti računara koje najčešće otkazuju (hard disk i matičuna ploča) pomoću odgovarajućih softvera za tu namenu. Ovo je posebno bitno kod starijih mašina na kojima se nalaze računari stari i više od 10 godina. Svrha ove kontrole je prevencija zastoja, budući da se na ovaj način klijentu omogućava da obavi zamenu računara ili popravku hardvera dok je mašina još uvek u radu, umesto reagovanja tek kada dođe do kvara.

KONTROLA SOFTVERA

osigurava da je operativni sistem mašine u radnom stanju, da kontrola mašine radi bez zastoja i problema, te da na samom računaru nema virusa i da nisu instalirani nikakvi dodatni programi koji mogu ugroziti nesmetano funkcionisanje mašine. Ova kontrola se vrši pre izrade IMAGE SISTEMA.

Prezentacija na Sajma mašina, alata i repromaterijala za drvnu industriju

Rezervišite svoje mesto na prezentaciji CNC CLOUD usluge tokom Sajma mašina, alata i repromaterijala za drvnu industriju koji će se održati u Hali 5 Beogradskoj sajma od 1-5. oktobra. Prijavite se i izaberiti termin koji Vam najviše odgovara ovde.

Za eventualna pitanja pišite na cnccloud@toptech.rs